Najczęściej zadawane pytania

Każdy z nas ma inne potrzeby ubezpieczeniowe, zależnie od swojej sytuacji życiowej, zawodowej i finansowej.  Doświadczony, rzetelny doradca ubezpieczeniowy potrafi przeanalizować te czynniki, ocenić ryzyko wystąpienia szkody i pomóc w wyborze odpowiedniego ubezpieczenia w optymalnym wariancie, najpełniej odpowiadającego konkretnym potrzebom i oczekiwaniom Klienta.

Tak, możesz posiadać kilka polis na życie jednocześnie. W przypadku zdarzenia, świadczenia będą wypłacane z każdej z tych polis niezależnie. Jednakże istnieją pewne warunki i procedury, które mogą się różnić w zależności od ubezpieczyciela i rodzaju polisy.

Karencja oznacza okres bezpośrednio po zawarciu umowy ubezpieczenia, w czasie którego pewne świadczenia lub ochrona ubezpieczeniowa mogą być ograniczone lub wyłączone.  Karencja najczęściej dotyczy polis życiowych i zdrowotnych. Długość karencji może się różnić w zależności od typu ubezpieczenia i warunków polisy.

Ubezpieczyciel ma obowiązek wypłacić odszkodowanie w terminie 30 dni od zgłoszenia szkody. Jeśli jednak okoliczności konieczne do ustalenia odpowiedzialności nie mogą być wyjaśnione w tym czasie, odszkodowanie powinno być wypłacone w ciągu 14 dni od momentu, w którym wyjaśnienie tych okoliczności było możliwe, przy zachowaniu należytej staranności.

Możesz osobiście udać się do oddziału towarzystwa ubezpieczeniowego, skorzystać z infolinii lub zgłosić szkodę przez internet. Jeśli potrzebujesz pomocy, zawsze możesz także skontaktować się z nami, a z przyjemnością pomożemy Ci w załatwieniu formalności i przeprowadzimy Cię przez cały proces. Nasza praca nie kończy się na sprzedaży polisy, służymy naszym Klientom wsparciem także po zaistnieniu szkody.

W razie dodatkowych pytań jesteśmy do dyspozycji: